• ΔΩΡΟΚΆΡΤΑ GOMEZ

    Περισσότερα
  •   -15%  ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Παράπονα

Ο Gomez υποχρεούται να παραδώσει στον καταναλωτή ένα προϊόν που πληροί τη σύμβαση πώλησης που έχει συναφθεί, και φέρει την ευθύνη για οποιαδήποτε ασυνέπεια του προϊόντος με τη σύμβαση.

Εάν το προϊόν που λαμβάνετε δεν συμφωνεί με την παραγγελία που κάνατε, όπως θα διαπιστωθεί εντός δύο ετών από την παράδοση του, παρακαλούμε να αναφέρετε αυτήν την ασυμφωνία (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το έντυπο καταγγελίας που είναι διαθέσιμο εδώ) και να επιστρέψετε το προϊόν στη διεύθυνσή μας:

Packeta
International
97260382
Geniki Taxydromiki hub Thessaloniki
Esoteriki Periferiaki (Internal Ring Road)
Thesi Dialogis OSE – Parodos
Sof.Venizelou
54628 Thessaloniki

Στην καταγγελία σας, παρακαλούμε να παρέχετε στοιχεία επικοινωνίας που θα μας επιτρέψουν να επικοινωνήσουμε μαζί σας για τη διαδικασία της καταγγελίας και επίσης να επισυνάψετε έγγραφα ή να παρέχετε πληροφορίες που θα επιτρέψουν την ταυτοποίηση της συναφθείσας σύμβασης πώλησης (π.χ. απόδειξη, τιμολόγιο, αριθμό παραγγελίας, κλπ.). Η επισύναψη αντίγραφου της απόδειξης ή του τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτική, αλλά συνιστάται, καθώς συνήθως επιταχύνει τη διαδικασία της καταγγελίας.

Η καταγγελία θα διεκπεραιωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία λήψης της ειδοποίησης. Ο πελάτης θα ενημερωθεί γραπτώς, μέσω email ή SMS για τον τρόπο διεκπεραίωσης της καταγγελίας.

Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις καταγγελίες παρέχονται στους Όρους και Προϋποθέσεις μας.

Ο Gomez δεν παρέχει καμία εγγύηση για τα πωληθέντα προϊόντα.

ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ: