Η Gomez υποχρεούται να παρέχει στον Πελάτη, ο οποίος είναι καταναλωτής, αγαθά χωρίς ελαττώματα και υπόκειται σε αυτόν υπό την εγγύηση για φυσικά και νομικά ελαττώματα, εάν τα προϊόντα που πωλούνται παρουσιάζουν ελάττωμα. Εάν τα εμπορεύματα που έχετε λάβει έχει εντοπίσει κάποιο ελάττωμα εντός δύο ετών από την ημερομηνία έκδοσής του, αναφέρετε το ελάττωμα (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη διαθέσιμη φόρμα καταγγελίας εδώ) και επιστρέψτε τα προϊόντα στη διεύθυνση μας:
Packeta International
97260382
Geniki Taxydromiki hub Thessaloniki
Esoteriki Periferiaki (Internal Ring Road)
Thesi Dialogis OSE – Parodos Sof.Venizelou
54628 Thessaloniki
Η αποστολή της επιστροφής στην καθορισμένη διεύθυνση πρέπει να πληρωθεί από τον πελάτη Το δέμα πρέπει να αποσταλεί, κατά προτίμηση με συστημένη αλληλογραφία, η οποία επιτρέπει την παρακολούθηση του δέματος. Από τη δηλωμένη διεύθυνση, το δέμα θα προωθηθεί στο Gomez στην Πολωνία.
Στην αίτηση, παράσχετε τα στοιχεία επικοινωνίας που επιτρέπουν την επικοινωνία μαζί σας για τους σκοπούς της διαδικασίας καταγγελίας, καθώς και επισυνάψτε έγγραφα σε αυτήν ή παρέχετε δεδομένα που επιτρέπουν τον προσδιορισμό της σύμβασης πώλησης που έχει συναφθεί (π.χ. παραλαβή ή τιμολόγια, αριθμός παραγγελίας κ.λπ.) Η επισύναψη απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτική, αλλά προτείνεται από εμάς καθώς συνήθως επιταχύνει τη διαδικασία καταγγελίας.
Το παράπονο θα εξεταστεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της ειδοποίησης. Ο πελάτης θα ενημερωθεί για τη μέθοδο εξέτασης του παραπόνου γραπτώς, μέσω e-mail ή μέσω μηνύματος κειμένου.
Λεπτομερείς πληροφορίες για τα παράπονα μπορείτε να βρείτε στους Κανονισμούς/Όρους χρήσης μας.
Η Gomez δεν εγγυάται τα προϊόντα που πωλούνται.