-15% στο Gomez Club

Εγγραφείτε στο  GomezClub και λάβετε έκπτωση 15% σε νέα προϊόντα με την πρώτη αγορά και -5% σε εκπτωτικά μοντέλα από την πρώτη αγορά. Η συμμετοχή στο Elite Gomez Club Shopping Club προσφέρει και άλλα προνόμια.

Δωρεάν Αποστολή

Οι αγορές στο ηλεκτρονικό κατάστημα Gomez είναι απλές και ασφαλείς. Στέλνουμε παραγγελίες εντός 24 ωρών από μια αξιόπιστη εταιρεία ταχυμεταφορών εντελώς δωρεάν, υπό την προϋπόθεση ότι η παραγγελία σας υπερβαίνει την αξία των 69 EUR.

Λίστα επιθυμιών
Εξυπηρέτηση πελατών

Συνήθεις ερωτήσεις

Συνήθεις ερωτήσεις

Κάθε αγορά από εμάς επιβεβαιώνεται με απόδειξη, κατόπιν αιτήματος εκδίδουμε επίσης τιμολόγιο ΦΠΑ.


Συμβαίνει πολύ σπάνια, αλλά εάν η αποστολή σας είναι κατεστραμμένη, ζητήστε από τον μεταφορέα να συντάξει αμέσως μια αναφορά, προκειμένου να προσδιορίσει την κατάσταση της αποστολής και τις περιστάσεις της ζημίας και να μας ενημερώσει αμέσως για την κατάσταση


Για να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό, πρέπει να εγγραφείτε. Είναι μερικά απλά βήματα. Μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο ρύθμισης και χρήσης λογαριασμού πελάτη στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να βρείτεστους κανονισμούς μας


Κάθε προϊόν που διατίθεται από εμάς μετράται. Ο πίνακας μεγεθών που θα βρείτε στην κάρτα προϊόντος δεν είναι ενδεικτικός - δείχνει τις πραγματικές διαστάσεις των προϊόντων. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να μετρήσετε το αντικείμενο από την ντουλάπα σας και να συγκρίνετε τις διαστάσεις με αυτές που υπάρχουν στον ιστότοπό μας. Φυσικά, αν κάτι δεν σας ταιριάζει, μπορείτε να επιστρέψετε τα αγαθά εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αποστολής χωρίς να δώσετε κανένα λόγο, ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την απόσυρση από τη σύμβαση μπορείτε να βρείτε στους κανονισμούς.


Όλα τα μοντέλα που είναι ορατά στο σύστημά μας είναι διαθέσιμα στην αποθήκη μας. Η αποστολή πραγματοποιείται συνήθως εντός 24 ωρών τις εργάσιμες ημέρες.


Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την αποστολή αγαθών, το χρόνο, το κόστος παράδοσης, τον χρόνο παράδοσης, την προσωπική συλλογή, μπορείτε να βρείτε την απάντηση στην καρτέλα Κέντρο Εξυπηρέτηση Πελατών. Κατά τη στιγμή της αποστολής, θα λάβετε ένα e-mail που θα σας ενημερώνει για το.

Εάν η ερώτησή σας αφορά αλλαγή επιλογών παράδοσης / πληρωμής, πώς να πληρώσετε με κάρτα, δυσκολίες σύνδεσης, με πληρωμή, διαφορετική διεύθυνση παράδοσης, μεταγενέστερη αποστολή, συνδυασμός παραγγελιών, ακύρωση παραγγελίας κ.λπ. - επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών.


ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ: